Sunday, 21 February 2010

SAKIT HATI DAN JANTUNG

lame tak m'hupdate n m'hadap blog..byk mende nk cte.x tau nk mule tang mane..konon2 sgt bz..wekkss..


arini mood sgt mrh..jom tempiaskn amarah di blog!!arini sepatotnye ade blaja kete kul 11pg..kuar rumah awal..9.30 dr kluang.smpai sane dlm 10.30..ntah ape ke malang naseb, tgu cikgu(lgsung x layak pgil cikgu) tu, smpai 12.30..diulangi..12.30 okeyy..tp x smpai2..mau penampar jepun agaknyer manusia itu..memg sgt merugikn mase aku menunggu mcm tunggul kayu balak kt sane..dgn idung yg berair n tekak yg separuh sihat, memg makin m'bakar la jiwa aku nih..grrrr...

**mcm ni la rupe hodoh aku mase tgh menunggu..dgn ati panas n hidung yg sntiase berair??**maap yer incik google.curi gambar dari kamu


last2, blik kluang cmtu jer..smpai bustand kluang, ambk teksi lak nk blik umah..slalu naik bs je tp arini sgt tdk chat..tp ati sgt mrh lg skali n lagi!!tambang teksi tu 8henggett.gler mahal..klu naik bas 90sen jer..pakcik, x baek tau buat saye yg tgh demam nih mcm tu..saye repot kt mak saye sbb pakcik buli saye.5minit je saye naik teksi pakcik.xkn smpai 8hengget..xpe2..sy ingt pakcik..konon2 nk wat peramah ngan saye..mls nk lyn pakcik.rase mcm nk b'kelakuan spt di bwh ini tp saye masih waras..masih ingt pesan ibu saye utk hormat org TUUUAAAA mcm pakcik..huh..

No comments:

Post a Comment