Sunday 7 April 2013

wedding review : OP(official photographer)~~bad review mungkinn

ni dah masuk bulan ke7 aku kawin.gambar kawin aku masih lagi nan hadoooo..majlis belah aku n majlis belah Incik Mat Kool pun same..grrrrr

yang belah aku, aku hire CARLBELLA PHOTO ..Actually album dah siap 1mac aritu n aku dah pegi ambik kat OP tu.TAPIIIII....album yang aku dapat memang lari jauh dari pakej yang die janjikan..katenye dalam pakej akan dapat crystal album(kulit kaca) tapi yang dapat memang sedeyhhhhh..6 bulan ok aku tunggu tapi dapat result camtu memang SAKITTT..then, aku mintak die tukar.dia kate seminggu boleh dapat semula mcm yg aku nak.tapi sekarang dah masuk sebulan seminggu still xde bayang lagi album aku nih..dah aper citer ni weiiii..nak sabar pun dah tak boleh ni hoiiii..takkan nak tunggu lagi 6 bulan??!!!lagi 3 bulan anak aku dah nak keluar ni haa..bajet SWEET SANGATTT tengok gambar kawin same2 dengan baby???


Yang belah encik husband pulak lagiiiii dasyattttttt...sampai sekarang tak dengar cite..mesej taknak reply.call taknak angkat..tak tahu la tuan die ni wujud lagi ke tak kat dunia ni..yang belah johor aku ambik IZAM CRAZYPHOTO. kat bawah ni mesej2 yg husband aku mesej die..bace je la sendiri..dah mesej 3 4kali, baru nak reply.pastu senyap balik.mesej 3 4kali lagi,baru reply lagi.pastu terus tak reply sampai ke sudah..hadoiiiii...macam ni ke layan customer???aku pun bisnes gak n tau la jugak cara2 layan customer.dah kalau macam ni la gayenye, rezeki yang korang dapat tu memang tak ke mane la hehhhhh..korang buat kitorang ni macam hape je la.suka sangat customer dok merayu2 korang sebab nak album kawin kitorang padahal kitorang bayar servis korang..aku pun TAKPAHAM apa masalah korang..haishhhhh

3kali husband mesej, baru nak reply..yer kitorang paham kalau anda dalam kesulitan.tapi tolonggggggg la  inform..grrrrr


tengok mesej yang ke2 tu.lagi 2minggu die akan pos kannn???mesej tu tarikh 11januari.sekarang dah  7April..watdefak 2minggu?????




LAPAN kali mesej baru ade reply???bizi sangat ke wehhh.PELISSS laa..then, cakap bagi masa seminggu..ok fine. seminggu kitorang tunggu lagi.janji 14mac rite??now dah 7April still xde kabar berita.dah camno???

haaa incik husband dah marah tu haaa..husband aku bukan jenis yang marah2 orang..sangat la tak pandai nak marah orang.tapi kali ni die pun dah tak tahan..hambekkkk...


dannnnn kesudahannya korang tengok la cmane???langsung tak reply mesej hohoiiiiiii...sabarrrrr je la kan(urut dada  sambil menaip ni haaa)


p/s : AKU PUN DAH TAK TAHU NAK BUAT APA LAGI SEKARANG NI..TUNGGU DAN TERUS MENUNGGU LA KOTT...ARGHHHHHH..APTB

8 comments:

  1. hana,album kawen kte pun blom siap lg..pdhal kwn husband je yg bt..ktorg ni lg la 1 majlis je.klu 2 majlis,bole phm lg la..ni dh 4bln kawen..sedey weii..kerujaan nk tgok album kawen pun dh hilang..:(

    ReplyDelete
  2. izam crazyphoto ni macam aja kenal dgn owner die...wife die anak toke mayang sari..kalo nak contact wife de mana tau die leh push ur album...Search FB die Puteri Erin..

    ReplyDelete
  3. hai..nasib baik sy xjadi booking dgn izam crazyfoto tu,, sy booked dgn abg dia "aliceshah studio"...

    betul ckp aja , cuba search FB : Puteri Erin, xpun dkt list b2b blog tu ada blog wife dia http://bambamcerita.blogspot.com/

    btw,awk tagged je la dkt grup b2b nama wife dia ,mntk tlg wife dia tanya suami dia bila nak hntar album awak....

    xbaek gila buat mcmni...dua2 OP lak tu....
    -CT

    ReplyDelete
  4. aah dear. Puteri Erin tu wife 'izam crazyphoto

    ReplyDelete
  5. izam crazyphoto tu dah delete pulak page fb die.. adehhh..sian awk.. harap2 semuanya ok nt..

    ReplyDelete
  6. Kesiannya kat u. Tak baik betul photog tu tu buat perangai gitu kan. Dah settle semua payment ke? Dah jadi kes tipu ni.

    ReplyDelete
  7. sama la kes saya...dh 7 bulan kawen tp x dpt gmbar lagi...lg parah bila op, blog n no tepon dia n pejabat x dpt dihubungi.tepon je org cina yg angkat...

    ReplyDelete
  8. adoii..kita yg baca msj2 asben awak pulak sakit hati..kalau ada pape masalah bgtau je la kan.ni buat senyap je.customer pun larik.

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers