Monday, 31 August 2009

kese0rangan...

mcm jiwang lak title entry aku kali nih..hehe
sebenarnye nk cte pasal b'buke pose td..agak sdey kene b'buke sorg2..aku ni nampk je kental..tp ckit2 sedey..ckit2 sedey..huhu...smlm dikelilingi oleh orang2 t'cayang.ade mak, kakak, abg ipar + adik2 aku..arini b'buke keseorangan..kakak n adik2 sume dh blik..tgal aku n my mom t'chenta..tp arini mak aku p knduri arwah n trus b'buke kt sane..

kemarin ade kematian kt area umah aku...sdey kn p'kare cmni b'laku bln pose...arwah same umur ngan aku..so, memg la aku knal sgt..br 23 thn idup di dunia, dh tarik balik nyawenye..jgn ingat org tue je akan mati..mcm kte slalu dgr,
"dunia n nyawe ini hanya pinjaman n sementare.ble2 sje tuhan akan ambk nyawe kite..x kire la org tu mude atau tue.." (keinsafan melanda diri...)

pas maghrib td mak aku dh blik..so, xde la kese0rangan lg..saje je wat cte sedey kt ats tu..padahal kene tgal kejap jer..hikhik...disebabkan adik2 aku dh blik, arini dgn rasminye aku blh tdo ngan mak aku..hooray!!!! klu ade adik aku, jgn arap nk tdo ngan mak aku..die je yg menempek awl2 lg..huhu..

dh 1.30 a.m...mate agak ngantok..mcm byk lg nk tulis tp x tau nk start mane 1 ni..so, lbh baek aku tdo..ble2 free, kte b'blog + m'blog lg....daaaa.........

No comments:

Post a Comment