Tuesday 1 September 2009

g00d n3ws @ft3r p3rj@l@n@n yg m3m3n@tk@n..

9 a.m dh gerak g bustand tgu bs.. 9.30 a.m bs br smpai (lembap tol bs nih..)..b'mula lah p'jalann pulang ke pt.raje..td pas saho bajet nk msk ikn keli smbl utk bekaln b'buke ptg nih..tp disebabkn mate yg x t'thn, pas subuh tdo smule..sdar2 jam dh kul 8..trus la siap2 nk blik...sian mak aku kene tgal sorg lg kt umah..'mak, nti org blik lg ye mgu dpan..'

11 a.m br gerak dr s3gamat..smpai air itam 1.30 p.m n smpai umah dkat 2 p.m..ari dh mendung n renyai2...risau gak cmane nk g kels kul 4.00 nih..memusing 1 umah ak cr payung..huh lega.nsb baek ade..naek ats b'tenet jap..ujan makin lebat kt luar tu..risaunye..cmane nk g kels ni..mintak2 kul 3++ nti, ujan dh benti.blh la g kels dgn tenang n seikhlas hati..haha..slalu g naek kete ngan kaknik..tp arini kene survive sndri..menunggu colour plus.kaknik stil kt kg lg..smbil2 tu, msg erin...

aku : erin kt mane?ujan lor..cmane nk g kels ni..(dgn niat di hati pnye la mls nk g kels)
erin : ye ke,alahai, awai sgt nk g kels..bus kaler plus ade kul bape?
aku : 3.30 kot..takot ujan x benti.erin kt kampus bndr ke?
erin : kak, g la tdo, kelas arini batal..yahooo..(mcm x caye dpt msg ni..try kesat mate 3 4 kali.hikhik..)
aku : btl ke?serius?sape gtau?..(huhu..dgn ati penuh kegirangan..)
erin : jee msg td..btl daa..
aku : ok2..thanks

thanks to erin coz smpaikn good news to akak ek..hehe..after dapat bite gmbire, bajet nk tdo smbil pluk katak aku.bes tdo ujan2 nih..tp, dlm bs td aku dh t'over mlelapkan mate, agak sush nk tdo..so, ape lg..bukak tenet, b'blog la aku..so, t'jd la entri yg x sberape ni..hehe..

aku with katak ijau dr yg t'cayang..nk tdo wajib peluk katak nih..hehe..

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers