Thursday 3 September 2009

k3r@t0ng vS p@r!t r@j@ vS b@tu p@h@t vS kLu@ng

1 september : pagi maseh kt kg..2.00 p.m smpai pt.raje...ptg g b'buke kt bP Mall..teman kakak aku.die teringin nk mkn chicken rice claypot..aku pun folow ajer...jimat kos bkak pose aku arini..hehe..mlm blik pt.raje smule n kakak aku turut menginap di teratak indah nan permai yg disewa oleh aku n member2..(indah n permai ker????mybe.hikhik..)

2 september : pg g test OSHA..test yg agak penin coz aku x bace ape2..20 minutes sblm msuk dewan br aku belek nota..dasyat kn???pdn muke xle jwb.sape suro tdo awl smlm cik hana oi..after test ikot kakak aku blik kluang. sebenarnye kakak aku ni nk ajak teman die kt umah.takot tgal sorg..abg ipar aku still kt sabah lg.mybe mgu ni blik..so, aku dgn rase rendah diri dan penuh insaf'(ayt Mr.Talha..) sudi la teman kn die..bknye jaoh sgt pun parit raje n kluang..lgpun die yg drive.aku jd bos je kt sbelah..hehe...so, arini b'buke kt kluang lak..

3 september : dh lame x bgn saho..arini kene bgn gak.teman kakak aku..lgpun msk lauk b'buke smlm byk lg.sape nk abiskn??10.00 a.m kakak aku anta blik pt.raje..g kelas cni n metod lak petang..so, arini b'buke kt umah sewa @ parit raje(Taman Kelisa)..wahh..promot taman lak..huhu...

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers