Thursday, 8 March 2012

Semanis Kurma

bes pulak tajuk semanis kurma hari ni. pasal BIRAS.. Dato' Ac ngan adlin aman ramli jadi tetamu.. Kalau dipanjangkan jodoh dengan Incik Mat Kool (doa-doakanlah kami dipanjangkan jodoh), aku akan ada 3orang biras. disebabkan adik beradik Incik mat Kool semuanya lelaki, dah semestinya biras2 aku perempuan

setakat ni, semua bakal-bakal biras memang sangat ok..boleh jadi geng.memang satu kepala la kan... harap2 nya hubungan ni akan kekal sampai bila2 insyaAllah.. harap takde dengki mendengki, harap takde ego melampaui batasan, harap takde yang besar kepala, harap takde yang belagak bagus la kan..

kadang-kadang masalah dengan biras pun boleh jadi punca masalah dengan suami kan.. maka, sangat2 berharap biras2 aku nanti masih seperti sekarang. takkan berubah. masih boleh gelak ketawa sama2..insyaAllah...

biras 1


biras 2


biras 3

~~dah takde caption yang lebih baik ke aku boleh letak???haha..nampak sangat malas kn..dh mlm memang macam ni..bantal dah panggil2 woiiii.. tak sempat fikir nak letak caption ape kt gambar..~~ok bai

2 comments:

  1. hai, come over and take a look!

    ** DIY Project, sesuai untuk bride to be!! :)

    FREE PRINTABLES... JUST FOR YOU!

    http://everybodylies3.blogspot.com/2012/03/diy-how-to-make-paper-bow_19.html

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan dr saya, B2B dari kedah...

    sila jenguk my blog & join contest sy! :)

    http://pikapikah.blogspot.com/2012/03/my-first-contest-jom-join.html

    ReplyDelete