Sunday 15 August 2010

iCitY version 2...

entry sblm ni dah story pasal hari sabtu pegi icity. ini pulak mahu cerita hari ahad. saya pegi icity lagi sekali..nampak jakon sangat tak pegi sampai 2kali?? tempat bergemerlapan berlampu-lampu romatik bagai, harus la pegi dengan orang tersayang kan..*wink*...

ni lah satu-satunya gambar kami berdua kat icity. lupe bawak kameraman.jadi, aku ambik gambar ko, ko ambik gambar aku..ni pun hasil dari buat muke tak malu campur muke kesian dekat akak sebelah yang tengah posing2 untuk mendapatkan khidmat beliau untuk ambik gambar ni. thanks akak.lupe nak tanye akak ade blog ke tak.kalau tak mesti saya jadi folower akak sebab akak baik..ekekeke...

incik kameraman macam dengki kat saya je.gambar saya kecik je. gambar lampu je lebih. i know lampu tu lebih cantik, lebih bersinar.. fineee


cubaan pertama-->membuat muka comel-->keputusan GAGAL!

cubaan kedua-->duduk sama rendah,berdiri sama tinggi-->juga GAGAL kerana bila duduk memang sama rendah, tapi bila berdiri pokok tu akan jadi lebih tinggi..huwaaa...

cubaan ketiga-->menampakkan diri indah dan ceria seperti lampu di belakang..GAGAL jugak!

cubaan keempat-->menampakkan diri kecik dan pokok menjadi pokok gergasi..yeay BERJAYA!!

selepas si awek mendapat keputusan berjaya, maka si pakwe pun sibuk nak ambik gambar di tempat yang sama. syabbass kamu juga berjaya incik mat kool!!

ini la model2be untuk memperkenalkan icity di mata dunia..ecehhh..perasan la tu..

ambik hang..siap dok bersila lagi..sape lagi yang berani dok bersila macam ni dekat lautan orang ramai???hanya orang yang x malu macam saya jer..hehe

si awek pakse2 suroh si pakwe dok bersila jugak. tapi ditolak mentah-mentah. jadi, hanya berdiri macam pokok di sebelah. tetibe konfius mane pokok, mane si pakwe..eh2 ade silap cakap ke..sori si pakwe..ngeeee

percubaan bersila kali kedua..semua orang dah pandang2 sambil muncung2 bibir kat saya. mungkin mereka ingat saya tengah buat rancangan next top model sebab model berani mati sangat la..sanggup buat apa saja untuk dapat view cantik. kalau tak, kene singkir oleh tyra banks lak nanti..haha..tipu..tipu...tipu...
aksi ini sudah wujud di version 1..kenapa perlu ada jugak di version 2?? bajet comel la ambik gambar kat tempat yang sama berulang kali..tak paham.tak paham...
si pakwe, buat aksi lain please..asik berdiri seperti pokok saje..jgn marah..*wink*
boleh tak nak pinjam bola-bola api ni masa wedding i nanti..mesti gemerlapan habis kn..wekk berangan.. entah tahun bila nak kawen.berabad lagi..
see...aksi sama lagi..hikhik...

bergambar dengan orang utan..eh silap.orang-orang la..atas ni si pakwe ambik gambar si awek. kat bawah pulak si awek ambik gambar si pakwe. kan nampak kerjasama di situ..ngeh2..

perlu ke ambik gambar camni??motip???haha..

peace yar!!!
macam nak berry2 je..huhu...
sekian sahaja laporan dari icity shah alam dari saya wartawan anda pada hari ini..huh poyo ahh ayat camtu..
sape-sape yang tak pegi lagi, cepat2 la pegi..bes wei.. sape cakap tak bes tu, sebab die lupe bawak kamera..konfem!!!ngeh2...
kakak i ntah hape2..boleh mintak kat husband die nak hadiah pokok tu sebijik..sebijik pun jadi la..nak letak kat rumah die.ngarot sungguh..

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers