Monday, 20 September 2010

apa yang hottt @ PD

mahu yang lebih HOTT dari biasa????

v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


skroll laju2 je ye korang kalau dengar perkataan hott kannn..


v


v
atok n cucu HOTT.... saya letak gambar mak yg tgh hot sebegini tidak dikire anak durhake bukan... wakakakakaa

sepatotnye entri ni wujud dh lame. gambar ni semua dah upload 2minggu lepas.tapi saya kan penrajin orangnya..jadi sila paham sendiri kenapa entri ni baru di publish dengan jayanya..

3 beradik membuat percubaan untuk menjadi hottt seperti ibunya..

sefamily hott.. cool giler ah dok tepi pantai cenggini. hampar tikar, makan2, lepak2, siap bwk laptop berfesbuk.. paling cool semestinye arryssa. tengok la ha. dok berjemur ala ala minah saleh. hotttt ah..

selagi boleh memuncungkan mulot anda, sila berbuat demikian untuk mendapat efek kurus sekaligus mendapatkan gambar yang hottt..gagaga

perkenalkan pelakon pisau cukur 2 menggantikan tempat fazura dan maya karin.. dua2 adik saya yang sangat hottt jugak... menangis air mata darah la fazura n maya tgk gambar nih..huahuahua

semestinye orang yang paling hottt antara kami.. gambar atas dan gambar bawah samasama hotttt hokey...


nampak x apartmen kat belakang tu. kitorang sewa bilik kat situ je pun. kalau makan kat dalam bilik pun boleh rasa angin pantai. tapi sebab nak mood minah saleh kan.. harus la menyusahkan diri makan tepi pantai sambil berjemur.. baru la hottt

ada cerita disebalik gambar ini..

saya : inas, cepat ambik gambar..
inas : lari2 terus. giler kamera punye bdk kan..harus la..
saya : inas, dok depan.blh ttp perot ucu.(bajet nak cover perot la.maklom la lepas seminggu raye kn..)
inas: terus ambik topi purple tu terus tutup perot saya...apakah??????

hampeh betul. saya suro dia dok depan saya. bukan tutup gune topi tu. tu penghinaan namanya..inas memang suke menjatuhkan maruah ucu dia..huwaaa.. nasib baik gambar tetibe jadi hottt sebab inas berjaya mensorokkan perot yang berlebihan..ngeeee

terima lah gambar hottt terakhir dari kami.. tapi tak hottt sangat la sebab masa ni dah dekat magrib. so, cuaca dah tak hottt... walaupun tak hottt saya sangat sayang mak saya!!!

sila kira berapa banyak perkataan hottt yang telah di taip. kalau nak lagi mencabar, apa kata kire huruf T yang telah ditaip..haaaa hambek ko...

No comments:

Post a Comment