Wednesday, 29 September 2010

puasa enam = tengahari dok ofis sorang2 sambil pikir nak mkn apa bukak puasa ni

asal tengahari je, dh pikir2 nak makan apa untuk buke pose harini.. haishhh..teruk betol. lambat lg nak berbuke.

dok rumah sewa dapo takde. jadi, harihari keje oder je la untuk 3 bulan ni..

giler bes la kalau dapat makan ikan macam kat bawah ni. kalau kat rumah memang konfem dah gigih cari barangbarang nak buat nih.huwaaa rindu nak masak...

yummyyy..yummmmyyyy... telan air liur tak wei.. hadoi takleh tenung lamalama. habis susut pahala puasa 6 aku. kang tak pasalpasal jadipuasa 5. sape mau jawab?? ikan kat atas sila jawab.huahuahuaa

nak resepi ikan ni, nah klik sendiri..

No comments:

Post a Comment