Sunday, 9 January 2011

ALPHA LIPID HARAM??

SUNGGUH KE TAK SUNGGUH INFO KAT ATAS TU, AKU PUN TAK TAHU LA..

mak aku minum susu ALPHA LIPID dah beberapa bulan dan agak berkesan utk kesihatan dia. memang la harga dia agak mahal tapi kalau dah memang berkesan baik, takde masalah la kot..tapi, yang jadi masalahnye sekarang, ada pulak yang meracun pikiran mak aku cakap susu tu tak halal..

kalau org tu ckp kt aku, komfem aku buat tak tau coz aku kan kental hati sikit. susah nak percaya cakap orang. tp pahamPaham la org LAMA(cehh taknak cakap orang tua tu. takot mak aku kecik hati..haha)..org lama cam mak aku ni, .bila dengar camtu, memang dah konfius la dia nak minum ke tak..haishhh aku pun tak tahu nak cakap cmane.. PLEASE la sapa2 tolong buktikan kalau betul2 produk ni tak halal.. tu pun kalau korang ada bukti la..jangan setakat cakap "TAK HALAL NIH!!TAKLEH MINUM NANTI MASUK API NERAKA!!"..sumpah aku tak layan..ok??

4 comments:

  1. yeke?xtak halal?ish..lagi pun alpha lipid tue dah lama...huhu

    ReplyDelete
  2. piya:tu la pasal..ade mulot2 yg ckp cmtu..abaikan je la kot..ngehee

    ReplyDelete
  3. wei kompem ker x halal? aku pon pernah minum gak camne? adoyai...

    ReplyDelete
  4. sape yg cakap?mulut die busuk x?

    ReplyDelete