Thursday 12 April 2012

google search

tadi saje2 melawat web nuffnang..padahal dah tau earning memang tak bergerak kat situ je(nampak sangat blog nanHADOOO)...bukak hari2 dgn harapan nuffnang buat suprise bagi hadiah kawin ke tetiba dapat 5 6 ribu.bagus jugak tu.~verangan sangat kannn..haha

ni bukan nak cerita pasal duit nuffnang nih. aku memang suke kalau bukak nuffnang tengok kat keyword tu.ye la nak tengok earning memang sah2 la mendukacitakan. ni aku dapat keyword yang harini punye..sila tengok bawah sekali


sape la yang buat google search macam ni. boleh pulak link ke blog aku..konfem orang tu menyesal tak sudah. sebabnya blog aku memang tak membantu langsung pun..mana la aku tahu boleh bawak toto ke tak.

tak pernah pulak aku buat entri "boleh bawak toto masuk hotel ke tak".hihi..aku rasa ni mesti dapat dari ENTRI ni.

ok bai..itu je pun nak update..gelabah kan pompuan nih..

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers