Friday 4 January 2013

Album Kahwin

Aku  kawin 1sept2012, tapi sampai sekarang 4jan2013 langsung tak nampak bayang2 album kawin lagi nih..aku tak tau la kalau semua OP pun memang ambik waktu yang lama macam ni sekali..

aku bajet dalam 3 bulan macam tu dah boleh siap.aku tau kerja diorang susah.sebab tu aku tak expect diorang boleh siapkan dalam masa yang singkat.

tapi bila dah masuk 4 bulan ni, aku macam dah takde mood nak tengok album kawin dah oihh..

aku malas nak tulis kat sini ape yang aku mesej dia dan apa yang die reply..sangat2 TIDAK OK aku rasa..sangat SOMBONG ayat dia..ok fine..aku boleh sabar lagi..

aku mesej dia ada la 5 6 kali kot.husband aku pun mesej..dan dia hanya reply SATU mesej sahaja..ok fine..sabar je lah lagi kan..

takkan nak tunggu baby aku keluar baru boleh dapat album kawin..lepas tu tengok album kawin dengan anak sekali..ohooiiiii sangat la TAK SWEET..kalau ni yang tejadi, memang aku tak boleh sabar..


p/s: ni bukan entri lepas geram tapi lepaskan apa yang terbuku di hati..ekhhh..hahaha(gelak tak ikhlas sangat pun ni)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers