Saturday 3 July 2010

entri sempena WORLDCUP 2010

kat rumah astro problem dh 3hari. die punye piring ke mangkuk ke kuali astro kat atas tu terbakar mase ribut aritu. orang astro ni takde pulak datang nak betulkan. so, dah 3hari langsung x tgk tv.

kenapa entah malam ni tetiba rase teringin benor nak tengok bola. semua orang dekat facebook cerita pasal bola. saya tetiba rasa terhina sebab langsung tak tau sape yang menang sape yang kalah. sebab tu tetiba menggeletis giler nak tengok bola.

tapi apakan daya.. astro problem kan.. tetiba rase nak pegi lepak kedai mamak dan terus duduk paling depan dan buat muka tak bersalah pada orang2 yan g dah sampai awal. pastu oder teh tarik segelas dan menikmati dalam masa 2 jam(ye ke lawan bola 2 jam wei??) sumpah saya sangat jahil dalam arena bola sepak.. masalahnye sekarang xde geng la wei nak ajak g tengok bola. sedeyyy

dulu mase zama muda mudi, zaman mula2 nak naik, zaman sekolah menengah, zaman asik cintan cintun monyet, memang layan gak bola. maklumlah ade pakwe main bola. bila sang pakwe main bola, harus la sang makwe jadi pompom girl. ok saya tipu. sesungguhnya saya tak layak jadi pompom girl kerana kaki x cukup kurus untuk pakai skirt nampak peha bagai..*winkk*

esok saya nak pegi jalan2 sambil pegang bola macam ni. pastu buat muke sombong belagak kerek macam maskot atas ni supaya semua orang anggap saya sangat fanatik bola. baru la tak rase terhina. pastu tetiba orang tanya awak sokong pasukan mana? saya akan jawab dengan selambe saya sokong MALAYSIA sambil buat2 timbang bola kat kepala. kan nampak yakin disitu..*winkk*

p/s:xde ke sape2 nak ajak saya lepak2 tengok bola sebelum world cup berakhir??nanti saya belanja teh tarik secawan. jom la jom la..

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers