Wednesday 7 July 2010

hari gembira saya bersama pegawai jpj yang ngantok sangat

yeah hari ni sangat gembira sebab pagi tadi ada test memandu dan keputusannya saya LULUSSS!! (nape perlu warne merah? kalau sekolah dulu, merah tu gagal kan?) ok2 tukar warna.. yeayyy saya LULUSSS!!.. lulus selepas 2 kali ambik ujian memang sangat menggembirakan. yerr kawan2.memang saya ambik test kali ke 2. agak memalukan bukan.. baru dapat lesen pada umur yang sudah menjangkau 24 agak memalukan dan tidak perlu la nak bercerita kat blog bagai. itu hanya menjatuhkan maruah sendiri. huhu.. tapi apa salahnya memalukan diri dekat blog sendiri sekali sekala. pedehall..

tapi apa yang kelaka gile babeng, pegawai jpj tu boleh pulak die tido sepanjang perjalanan. saya tau la saya bawak kete selaju kura-kura, tapi jangan la sampai tido. saya rase terhina tau incik. tapi bagus jugak. itu menyebabkan saya lulus dengan mudah sekaligus mendapat keputusan CEMERLANG. haha..

hanya 2 kali die terjage. 1st mase saye tnye die nk lalu jln mana.

saya: encik, nak lalu jalan mane?
jpj : awak nak lalu jalan mane?
saya: jalan B ok incik?
jpj : ikot suke awak la.(pastu dia terus lentok kepala sambung tido)HAMPEHHH

kali ke2 die terjage pulak, mase saya terbrek mengejut coz ade van tu nak masuk simpang x bagi signal. u know what?? gile kelaka muke die. paham2 je la bila kite tengah tido dan tibe2 ade sumthing yang mengejutkan.reaksi muke die ntah hape2. die yang gelabah hokey. bukan saya. saya rilek jer.. dalam hati punye la nak gelak. tapi kang tak pasal2 die bagi fail. so, tahan kan je la..

dah stop kereta baru dia bangun. pastu terus tanda2 bagi markah tanpa rasa bersalah. sangat la sempoi pegawai jpj nih.. ape la yang dia buat malam tadi sampai ngantuk giler pagi ni.ehem-ehem

p/s: esok nak balik kampung. x sabo weii..

1 comment:

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers