Wednesday 18 August 2010

sahor kul 8.30pagi ke bang...

pagi tadi saya keluar rumah agak awal. nak pegi air hitam. ondeway ke air hitam, saya singgah di shell. akak saya mau ke atm. elok je parking kete, korang tau apa yang saya nampak???

ada sorang mamat ni baru keluar dari kedai shell tu, dan dengan muke selamba badak die bawak air tin soya.. pukul 8.30 pagi hokey.dan lelaki melayu hokeyyy...patot tak??ko tau tak sekarang ni bulan pose bang??ke ko baru nak sahor??

nak kate die beli kat anak die, die bawak lori. means die tengah keje kan..kalau tengah keje, takkan ada anak die dalam lori tu. memang sah2 la air tu untuk dia..

saya pun tak pose gak tadi bang.haa kan dah pecah rahsia.. tapi ade sebab saya tak pose. walaupun ada sebab, saya macam segan jer nak pegi beli air dekat tempat yang orang lain boleh nampak mcm tu. kalau kat rumah boleh la.. kalau ye pun ko tak puasa, bawak la bekal dari rumah ke. takde la nampak ko bangge sangat tak puasa..

i know abang tak baca blog saya. tapi, sape2 yang ade member2 macam ni, tolong la nasihat sikit..malu wei jadi orang melayu macam ni..

3 comments:

  1. jln2 jengok hana...skrg ni kalo org tak poser leh berlagak selamba je ek...iskk apa nk jadi..bangga ke?? malu wehh kat budak sekolah...budak2p un tahan lapar dahaga..

    ReplyDelete
  2. bekalan tuk buka pose tu...hi3

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers