Friday, 1 October 2010

waaaaa...banner baru weii


blog bertukar wajah.
sudah ada banner muka sendiri weiii...
tapi banner cikaicikai je.
tempek gambar,
tulis nama belog,
tulis url belog,
sudeh...

tengok la gambar kat situ.
nampak sangat pemalas.
potong gambar pun sampai jarijari jadi kurus tinggal tulang saje.
tapi malas nak betulkan..

mula2 semangat tengah berkobar nak buat.
tapi baru pilih2 gambar nak letak kat banner tu, semangat terus luntur(hamboi ayatttt)..
sebab tu la terhasilnya banner yang hanya mengambil masa pembikinan selama 5minit.
pemalas la katakan.

nanti kalau saya dah jadi penrajin saya janji akan buat banner baru.
masa tu saya janji akan mengadap adobe photoshop selama 3jam berturutturut.
tapi bila mase entah saya akan rajin.
jadi, hadap je la banner hidop segan mati tak mahu saya ni.
janji ade banner sendiri.
takde la rase blog mesikin hina sangat.

sudah tukar nama belog jugak.baru nampak ganas sikit. auummmm..
semenjak dua menjak ni macam ada orang pijak kepala saya. maka harus la tunjuk keganasan sikit. selagi saya mampu bersabar kamu buat la apa kamu suka. jangan nanti menyesal kemudian hari.eh2 pesal emo je nih.. lari topik dah nih. nanti la saya tulis entri khas untuk manusiamanusia yang suka mencabar kesabaran saya.

No comments:

Post a Comment