Saturday 4 December 2010

beautiful blogger award..beautiful kah???ngeheeee



1) Jangan kerek.Ucapkan Alhamdulillah dulu,pastu thanks giver award ni
ALHAMDULILLAH... thanks C.E !!

2) Jangan kedekut,kongsi nikmat bersama rakan-rakan lain
semua2 folower, anda layak untuk dapat award nih dan tolong jawab tag ni ok?? punye la malas nak state kan nama...aci tak???

3) 7 perkara pasal saya (jeng jeng jeng..rahsia akan terbongkar..)

--->> sangat sayang mak saya!!ayah dah takde, so, mak la yang jadi ayah, mak la yang jadi mak.. SUPERMOM!!

--->> sangat pantang kalau ada orang usik family saya!! kalau nak rasa makan kasot saiz 5, silakan berbuat demikian.. tak pun, saya pastikan mereka terlantar di hospital sambil sedut bubur pakai straw.. mahu??? ugutan seperti bonzer lagaknye..haha

--->> sangat giler dengan kasot. kalau keluar dari kedai kasot, wajib ada satu plastik di tangan..kalau takde plastik di tangan, mungkin akan keluar dengan muncung di bibir...

--->> tabiat buruk yang sangat susah nak buang-->SUKA CABUT RAMBUT.. ni memang tabiat paling teruk setakat ni. kalau tabiat ni tak buat, mungkin orang sekeliling akan cakap saya buang tebiat. cakap la ape pun weii.. REDHAA

--->> tak suka orang kacau time tengah tido.. memang akan spoil mood 1 hari tahu..

--->> suka warna oren. kadang2 hijau. kadang2 coklat. kadang2 hitam putih. kadang2 merah. kadang2 purple.. eh perlu ke bagitau orang cenggini???pedulik ah..

--->> tak pernah mengIDOLAkan sesape kat muka bumi ni kecuali my parents. siyess.. 2bulan lepas saya attend satu kursus dan fasi tu suro tulis kat kertas sape orang yang korang nak sangattttt jumpa. kira macam IDOLA la..saya termenung sampai setengah jam hokey. las2 kertas kosong jugak.. memang takde idola la namanya kannn. sesab saya memang suka buat apa2 ikot kepala hotak saya saje. tak perlu mengfolow orang lain. so, tak perlu la idola bagai..

ok..dah cukup 7...SETEL!!

1 comment:

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers