Monday, 15 August 2011

meh la pilih-pilih kuih untuk buka puasa.Untuk raya pun boleyy


Entah sape punya idea la cipta benda alah ni.. ni aku terbaca kat wall facebook anak sedara aku.memang tergelak aku baca.. budak-budak sekarang banyak mengarut betul.. takde kerja cari kerja la namanye ni..

meh la tengok menu kuih yang anda anda patut cuba yer..(^_^)

1. kuih paling gangster kalah mail lambung = Lompat Tikam
2. kuih paling sexy = Puteri Mandi..auwww seksinyerr..
3. kuih paling keji = Taik Itik
4. kuih bajet cute = Cek Mek Molek
5. kuih untuk awet muda = Seri Muka
6. kuih paling alim = Kuih Ketayap
7. kuih penyakit lelaki kronik = Batang Buruk
8. kuih suka pukul = Kuih Lompang
9. kuih dalam zoo = Badak Berendam
10. kuih bangun sendiri = Kuih Bangkit
11. kuih orang tak mandi = Kuih Bau-lu (ni tak lawak.kuih bahulu daaaa.tu pun tak tau)
12. kuih paling tenteram = Kuih Makmur
13. kuih paling lembap = Kuih Siput

kan aku kata, memang orang yang cipta benda alah ni memang takde kerja nih..lapar2 bulan puasa ni, kepala asik ingat makanan je.sebab tu boleh cipta ni kot..


seram pulak aku nak makan batang buruk ni...hahaha

No comments:

Post a Comment