Monday, 29 March 2010

HANTARAN

ehem2.. jangan terkejot tengok title entri kali ni. bukan nak cerita pasal hantaran tuan punya blog okey.. tapi hantaran anak sedara saye yang di'deko' oleh tuan blog..

saya sangat suka gubah menggubah ni. before dis, dah buat 4kali. 1st, mase kakak saya tunang(dis2008). 2nd, mase anak sedare tunang(jun2009). 3rd, mase kakak saye kawin(ogos2009) and 4th, abang angkat saya kawin(feb2010). semua tak letak dalam blog pun. so, air tangan yang ke5 ni, saje buat pendedahan eksklusif..ecehh.. mcm artis lak..

tak kesah la orang nak cakap cantik ke tak. kalau tak cantik, diam sudeyy. kalau cantik dan berminat, boleh hubungi tuan blog secepat mungkin ye.. ngeee.. tbe2 jadi blog bisnes pulak.


ni kain baju melayu utk lelaki. saya buat bentuk bunga. ade macam bunga tak??ke macam daun??hehe

sireh junjung.. walaupun dah zaman moden, tradisi jgn dilupakan


random--> 4per9 daripada hantaran

towel.. lipat2 masuk kotak biase jer..


sejadah.. mak saya cakap macam nenas terlebih masak..erkkk.. mak ni.. suke kutok tau

cukup la kn gambar hantaran.. malas dh nak cerita. next entry nanti cerita majlis pertunangan pulak..dadadididudu....=)

No comments:

Post a Comment