Monday 29 March 2010

MAJLIS PERTUNANGAN

seperti yang dijanjikan. meh jenguk2 sekitar majlis pertunangan.. jangan pelik kalau gambar tuan blog lebih banyak dari gambar orang yang bertunang. itu perkara harussss...

ramai yang pelik dan akan keluarkan reaksi mcm ni: ''anak sedare tunang??awalnye.. umur bape??" meh nk jwb. ank sedara sudah sama umur dgn tuan blog. sape yang tak tau umur tuan blog, nasib la..haha..

dan soalan ke2 yang diorang ni cbuk2 nak tanye.. ''anak sedara dah tunang, mak sedara bila lagi??'' hadoiii..korang2 suke tanye soalan ala2 melodi kn? tolong la paham. saya belaja lagi.relek r. kalau ada jodoh, saya kawin la..sabar ye makcik2,pakcik2,adik2,abang2,kakak2.. nak kawin nanti, saya buat press conference boleyy??


gambar sebelum majlis.. dah pakai cantik2, harus ambik gambar dulu supaya org tau anda ada henfon kamera.. riak abisss!!!


dh jd tunangan orang. jgn nak menggedik dah pasni dan tolong jadi ppuan rajin


anak sedara saya dgn emaknye aka kakak saya




tuan blog dengan anak sedara. gambar ni harus ada la kn?kn?


gambar selepas majlis selesai dan perot sudah kenyang. bila kenyang,memg kegembiraan terserlah di wajah.. haha

p/s--> perasan tak gambar tuan blog sume besar2. tang gambar orang yang bertunang, kecik2 pulak. nasib ko la kn..blog aku.gambar aku harus lagi besar..ahakss

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers