Tuesday, 9 March 2010

KING DAVID<<---B!GG3ST L0S3R ASIA

seriously, teruja tgk rancangan nih..how kuatnye diorg tempuh sume2 cabaran...arini finale utk tentukn 1st biggest loser asia.n de winner is...KING DAVID..
perghh.memang kurus giler.tapi muke die bila dh kurus ni, macam b'penyakit lak..ensem sikit mase dia gemok kot(ayat jeles)..so, king david, ape kate ko ambk sikit lemak aku ni supaya badan ko berisi sikit.xde la macam orang sakit je aku tengok..tp, sebab ko dah menang kereta, duit segala bagai, kira b'baloi la kn.blh la ko kawin dgn meriahnye pasni(tunang die cantik gak kn?kn?)

berat asal dia 157..dan berat terbaru die 74.dia boleh turun 83kg okeyyy..10kali teruja aku..start hari ni, kau la sumber inspirasi aku wahai king david..haha..xde maknenyer.asal tgh tgk biggest loser, mulot mesti tengah mengunyah.macam tu ko ada hati nak kurus mcm david?berangan kuat la minah sekor ni..dah2 mengadap laptop.g exercise ala2 biggest loser.ada sape2 nk jadi trainer aku x??huhu

No comments:

Post a Comment