Wednesday 19 May 2010

penyebaran rahsia kepada dunia..

yeah..tajuk mahu gempak.. balik kampung hari tu, adik saya bising surat beranak dia hilang. so, terpaksa la keluarkan fail2 khazanah kat dalam bilik mak nak cari.. tengok ape yang kitorang jumpa...

kitorang jumpa kad cek up mase mak mengandongkan adik saya yang bongsu.. kat atas tu ade tulis perihal kandungan lalu..anda, anda dan anda cube tengok betul2 bilangan yang ada. 15 okeyyy.. means masa mak mengandungkan adik bongsu tu, mak dah pregnant kali ke 16.. haaaa.. mak korang ada???? 16kali pregnant okeyyy...
yang wane merah no 4,8 n 13 tu, keguguran.. yang wane merah kt hujung no 9,11 n 14 tu, meninggal.. yang wane merah tulis APV ke hape ntah, tu saya la tu.. adik saya cakap sebab tak cukup bulan kot dia tulis camtu. kemungkinan besar.. heeee...

tapi sebab tak semuanya hidup, so tinggal la adik beradik kami 10 orang.. 2tahun lepas dah meninggal lagi sorang.. sekarang ni tinggal 9 je..

saya bukan saje suka suki mahu menghebah rahsia keluarga kepada orang ramai tapi saya nak bagitau dunia yang saya tersangat la bangga dengan mak saya sebab boleh pregnant sampai 16kali.. mak korang ada??takde kan~~~~~

peace yarrrr....

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers