Tuesday, 25 May 2010

holiday hooray!!!

sudah sampai kampung semalam.. owhhh perasaan sangat indah.. boleh melepak2 sambil menyanyi riang lalalalalala.. ececehh...

lepas ni no more ngadap buku sampai muntah2 okeyy.. dah abes blaja dah boleh kawin kn???gagagaga sangat gedik... (ehem2..klu sambong master camane?)..

bila dah berkampung kat kampung, maknenye blog akan jarang dijenguk ye. maklum la orang mesikin takde intenet kat rumah. ni pun dok lepak at cc. tapi cc ni bess. daftar ahli rm5. pastu blh gune free untuk setahun. setahun okeyyy.. gle bess.. tapi free klu bawak laptop sendiri la. kalu gune pc die, sejam singget je. mane nak dapat cc murah gtu..

kalau dah free, boleh la melepak sini lame2. rase macam nak bawak bekal popcorn ke kepek ubi ke. baru rase macam lepak kat rumah. bongok gile nak buat macam rumah sendiri.kalau tetiba kene halau ngan kakak ni. padan muke aku..

No comments:

Post a Comment