Tuesday, 15 June 2010

puteri qaseh qiealisha

saya sudah dapat cucu baru pada 2jun2010 ..wohoooo rase sangat tua bila cucu dah ada 3 0rang.. inilah masalahnye kalau anak sedara lagi gatal dari mak sedara.. nak kawin awal2. akibatnye mak sedara terpaksa jadi nenek di usia muda..muda ke??? ayat sangat perasan disitu..haha

ni la cucu sedara baru.. PUTERI QASEH QIEALISHA.. ni la kejaan baby. bila dapat susu, mata pun akan layu..

dah habis susu, tido la..tunggu ape lagi.. nak berjalan xleh, nak berlari xleh, nak main galah panjang pun tak boleh lg. so, kesudahnye, tido, tido dan tido.. ohh sangat khusyuk disitu..

gambar wajib bersama tokcu dia.. qaseh, boleh tak xyah panggil tokcu.panggil kakak pun ok..hahaha.. tp bila tengok gambar kat atas memang dah macam rupa nenek pun.sangat selekeh hina disitu.. huwaaaa

No comments:

Post a Comment