Thursday 3 June 2010

anak sedara baru

28 mei lepas, kakak saya sudah deliver baby perempuan. maknanye saya sudah dapat anak sedara baru. maknanya anak sedara saya dah ada 17..ramai betulll.. setiap kali orang tanye ade bape orang anak sedara, saya mesti kene keluarkan jari2 untuk kira. sesungguhnya memang tak ingat..ampunn la wahai anak sedara, mak sedara anda ini pelupa orangnye. banyak tertelan semut.. haha..

ni la anak sedara baru saya yang suka ternganga..hehe. nama die arryssa nyfeilea..sape nak kenalan boleh contact mak sedara die..haha hover sungguh mak sedara.

ohh arryssa sangat khusyuk tido.. asik tido je, nak ajak main pondok2 pun tak sempat.. ngeheeee...

nampak arryssa sangat sayang mak sedara die di situ. abaikan la muke mak sedara yang sangat selekeh tak mandi sehari sebab busy jage arryssa.. hahaha alasan semata. padahal memang malas mandi


sekian sahaja laporan dari mak sedara penyanyang.. next entry nak cerita pasal cucu sedara pulak. kebetulan anak sedara saya jugak dah berjaya deliver baby 2jun lepas. beza 5hari je dengan arryssa... sangat syokk dapat 2 baby sekali dalam family..

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers