Tuesday, 15 June 2010

terengganu - 1st day

10 jun 2010, saya n adik pegi ke terengganu. pegi naik bas je sebab kakak sudah tunggu kat sane. naik bas 3.30ptg. sampai dalam pukul 8. tempat penginapan adalah percuma sebab dok kat rumah PIL kakak saya. percutian percuma semestinya menjadi sangat seronok bukan.. hehehe..

kakak saya ambik kat bustand dan kitorang terus jalan-jalan cari makan. dah sgt eksaited nak melawat terengganu sampaikan tak balik rumah dulu.. kitorang pegi makan kat dataran shahbandar.

lepas tu, singgah mydin nak beli barang2 untuk buat bbq kat pulau redang esok hari.. pastu balik rumah dan terus tebungkang tido..penat la konon.. padahalnye tido dalam bas 10kali berturut2..haha

1st day kat terengganu sangat la singkat. so, story mory nye pendek je..nak lebih pjg, nanti kn kemunculan entry untuk 2nd day @ tganu.. ecehhh macam ade je orang nak nanti2 kan.. perasan betul ye kamu.. :p

No comments:

Post a Comment