Saturday, 10 November 2012

Orang paling bizi masa majlis saya

org tumbuk inai die pun nak jugakkkk..nah sebiji lesung batu..memang suke la si awan nano ni dapat lesung batu sebijik kat die

ni pun kemahin kalah pengantin..diammmm je aunty die inaikan..kalau tak,nak dok diam seminit pun susah


gambar nikah memang sangat la banyak gambar dia..bukan pengapit tau.PENGEPIT..hehe..kalau nak dok sebelah  mama die je takpe..ni tak, nak dok atas bantal pengantin tu sekali..hamboiii


nampak tak gambar die kt ujung belah kanan tu??haha..ade jugakkk..kesian je tak masuk gambar penuh..

ni masa khatam quran pagi..nampak tu belah kanan tu.siap pakai baju kurung comelll bagai.nak mengaji jugakkk...tibe2 dok  celah2 org."mama nak air"..punya la ramai umat manusia kt dlm rumah tu..mama jugakkkk yang di cari nak mintak air..kelaka la ica ni(ica ni anak sedara saya tapi dia panggil saya mama.kang ade pulak cakap aku makJan sebab baru kawin tapi dah ade anak..heee)

nampak tak betapa bizinye die masa hari majlis..muka dah mengalahkan wedding planner nih..macam banyak sangat keje die tak setel lagi..kerut2 dahi..haha
die sentiasa bos..org lain dok bawah.dia wajib berdiri..dah sape bising2 kang mendapat la kene sound ngan die "ishing  laaa"..kau mampu sound org lagi besar cenggitu??budak ni je yg mampu buat cenggitu..haha



No comments:

Post a Comment