Thursday, 8 November 2012

wedding review 2 : make up sanding

Make up sanding dengan pak andam yang sama time nikah..walaupun dengan orang yang sama tapi mekap memang nampak lain..tapi dua2 puas hati..time sanding, tang mata memang meletopss..dah pengantinnye mate sangat la sepet.maka, harus la make over tang mata lebih sikit..bulu mata atas n bawah kene letak.baru la nampak terbukak sikit mata tu..klu x, penat tetamu nak cari mata pengantin...ehh~~

yang paling penting mekap ni TAHAN sampai petang..kalau cantik sekejap je pun tak gune jugak..penat bayar mahal2, time sanding je cantik.elok je abis sanding, mekap cair.memang kelaut la kan..nasib baik saya tak tersalah pilih tukang mekap..Syukur..

cakap banyak pun tak guna kalau xde bukti..tengok la gambar kt bwh ni ha..

ni gambar dari OP yang diorang upload kt fb 2 3 keping.termasuk gambar bawah ni.album x dapat lagi ;(
saya rasa mekap saya cantik..~~kau mampu puji diri sendiri mcm ni???haha

ni gambar dari kamera sendiri..captured by my sis, linda mantopo

No comments:

Post a Comment