Friday, 9 November 2012

wedding review 4 : handbouquet nikah

Handbouquet nikah = fresh flower.peach rose campur bunga kecik2 tu ape ntah namanya..haha..disediakan oleh pak andam jugak.termasuk dalam pakej..

bunga tangan ni jugak bawak pegi outdoor petang tu.pak andam curik sekuntum pinkan kat poket baju incik mat kool untuk outdoor.tapi sampai lokasi outdoor bunga pun dah hilang entah ke mane..penat je curik..heee

yang pepel kecik tu ape nama haaa??dengan yg bijik2 merah2 tu..~~tak tau sangat pun nama bunga~~

selepas akad nikah..~~kami suami isteri memang tak pandai senyum manis depan kamera~~abaikan muka pengantin

Handbouquet of de day..31sept2012

No comments:

Post a Comment