Thursday, 22 September 2011

Ustazah pilihan

tajuk nak macam ustazah je aku kann..ngeheee..
Sape tengok audition ustazah pilihan semalam? aku bukan nak cerita aku terpilih ke hape..tapi nak cerita pasal HELIZA HELMI si pengacara. sape tengok semalam ape komen korang?

aku rasa dia memang sangat-sangat comel. sumpah comel heliza ni.tapi dia jadi pengacara macam ade kelaka sikit la.. aku rasa dia kena slow kan sikit semangat dia masa bercakap. dia bercakap macam nak masuk pertandingan bercerita sang kancil dan buaya dah aku tengok.. tapi kalau dah comel tu, buat macam mana pun takpe. aku still nak tengok sampai habis. still nak tengok mata dia. still nak tengok mulut dia. still nak tengok baju dia. still nak tengok shawl yang dia pakai..pergghhh berkelakuan seperti lelaki gatal aku ni kan..stalker perempuan macam hape dah


HELIZA HELMI SANGAT COMELLLL.. semalam dia pakai lebih kurang macam ni audition ustazah pilihan dekat terengganu..memang gojes kate koooo..

ni pulak aku rasa masa audition dekat jb ke mane ntah smlm.. see. aku ingat baju n shawl dia pakai semalam tapi aku tak ingat pun lokasi audition.. maka paham-paham sendiri la aku tumpu kat mana sebenarnye..haha

memang psiko la kan kalau tengok rancangan tu sebab nak tengok pengacara dia je kan..kesian kan kat aku..huhu

No comments:

Post a Comment