Monday, 26 September 2011

Ais Krim Magnum

Memang cari pasal la aiskrim ni. time-time aku nak menghabiskan sisa-sisa puasa 6 yang lagi 2hari ni, memang cari nahas betul la..dah la syawal memang tinggal 2 hari je lagi.kalau terbatal puasa aku hari ni, memang takde la puasa 6 tahun ni..memang aku salahkan aiskrim ni 100%~nasib dah petang..~kuatkan iman~kuatkan iman~~
tengok iklan aiskrim ni aku paling sakit hati..tengok ppuan tu tengak syok giler layang aiskrim.tengok pulak malam-malam buta. memang sakit hati la..kalau siang hari tu boleh la jugak aku g beli, ni malam2. kampung aku ni dh la banyak sangat kedai bukak 24jam~tangan ke dada mata ke atas~~

hadoiii seksa jiwa.tambah yg ade almond tu..perghhhh..puasa weii puasa..sedar diri sikit.

p/s : psiko ppuan ni dok dendam dengan objek tak boleh bercakap..kesiannn....ok la.bai...

No comments:

Post a Comment