Friday, 13 January 2012

Rasa TAKNAK Kahwin

Semalam sebelum tidur, macam biasa main cubit-cubit,tampar-tampar, tarik-tarik selimut dengan emak..yer saya tido dengan mak saya walaupun dah berumur 25tahun.eh dah nak masuk 26 la..ngehee.. tapi kadang-kadang turun pangkat jugak kena tidur bilik lain bila adik-adik balik..

sebelum tidur memang biasa akan buat aktiviti2 di atas..tapi akan berakhir dengan berpegangan tangan sebelum tidur..romantik kan kami..haha..tapi...tapi...tapi... malam tadi mak saya dah buat saya sangat sedihhhhh...Emak tiba2 cakap "Nanti kakwa kahwin, tinggal mak sorang la~~".. Saya terus senyap..~~speechless~~sentap~~nak nangis~~..then jawab kat mak.."Nanti mak ikut la dok KL.." Tapi macam biasa jawapannya mesti la TAKNAK..pastu terus dua2 senyap..

sedih...


rasa taknak kahwin...


dah bincang dengan incik mat kool nak dok asing after kawin...


tapi beliau bagi 3 bulan je...


dah pujuk2 bagi macam2 alasan...


then incik mat kool bagi masa setahun untuk kami duduk asing...


ermmmmm..selepas setahun???


macam mane emak saya???


kesian kalau emak duduk sorang2 kat rumah...


kesian jugak incik mat kool duduk sorang2 kat KL lepas kawin...


kesian dekat dua2...


urmmm..sedihhhhh.....


nak tengok mak senyum hari-hari...

3 comments:

  1. alaa...dear...sedih lakk dengar...miza pun kalu kalu mama cakap camtuh..mesti akan sedih berair gak la...huhu

    ReplyDelete
  2. sweetnya, sayang sgt kat mak kan :)
    ajak la mak sama2 lepas kawen, paksa! hehhee..

    b2b pahang sini, :)

    ReplyDelete