Thursday, 11 November 2010

CHINTA akhir


>> Sadatul tiba2 pulak dah pregnant 3 bulan
>> mak ayah rasul iman dah pening nak teruskan perkahwinan tu ke tidak
>> rasul nak jugak teruskan
>> mak sadatul pegi jumpa chinta. tengah laser2 kat chinta, pengsan pulak dah si chinta nih.
>> pastu masuk hospital
>> pastu rasul iman pegi pujok ajak kawin jugak sebab Sada suroh
>> pastu akad nikah
>> pas akad nikah, nak sarung cincin, chinta jatuh kat bahu rasul iman. cincin terjatuh. pastu sada ambik. pastu sarung cincin kat jari chinta. pastu chinta mcm sedar sikit sikit. pastu terus terlentok mati
>> pastu tiba tiba keluar pulak perempuan tengah baca doa kat kubor. nama dia chinta jugak. tapi tak tau la chinta ape. chinta chondoro mungkin.
>> memang konfem la budak anak chinta.
>>pastu TAMMMATTTTT..
what say u???
cerita ni macam bes dari awal coz cerita dia laju semacam je. dalam 1 episod tu, sapa yang jahat, dlm episod yg sama jugak blh dapat balasan.boleh terus kene langgar lori,boleh terus mati. bak kata org zaman sekarang nih, "tuhan bayar cash".memang laju la kannn cerita camtu. takyah sakit hati lama2 kat pelakon tuh.
tapi ending dia macam tak bes sikit la.. biasa2 jer.. tapi saya sangat tak suka si rasul iman tu. bajet redha jer dengan keputusan yang mak dia buat. bajet redha je dengan keputusan yang wife dia buat.. dia tu lelaki kan??tapi kenapa la susah sangaaatttt nak buat keputusan sendiri. ntah hape hape.. pastu muka macam redha je dapat kahwin dengan chinta. padahalnye memang suka..
pastu SADA tu pulak kelaka je bila buat muka sedih. muka dia memang berusaha habis la nak sedih. sampai kerut kerut muka. pastu layu layu kan mata dia. tapi tetap tak sedehhhh.. tak sampai feel kt penonton nih.. silap pilih pelakon la diorang nih..
byk komen pulak minah ni kan.. sapa yang rasa komen saya tak betul, harap mahapp.. lain orang lain pendapat kannnn....
ok la..baiiii

1 comment:

  1. sokong! haha.
    pasha pun agak tak jadi blakon baik, ckp lembut2 rasa nak sepak je.haha.
    eh,chinta 2 sakit pe? HIV kah? hehehe

    ReplyDelete