Wednesday, 3 November 2010

mesin lipat baju diperlukan!!!

saya memang pemMALAS untuk lipat baju. kalau ada almari memang gantung je semua baju walaupun tempat sangkot baju kat almari tu akan semakin mengendur dan mengendur dan terus sembah bumi..

kenapa la lepas je basuh, kene lipat la pulak. tuh kain dalam bakul tu sape mahu lipatkan?? dari minggu lepas kain tu tak usikUsik..main kuisKuis jer.haha.. mesti yang bace ni dah gelenGeleng kepala cakap saya sangat pemalos kan. takpe2. cakap la apa pun. daripada korang ngata saya pemalas, lebih baik tolong lipat baju. kan dosa tu dah boleh ganti dengan pahala. huahuahua...

pesanan untuk bakal hasben yang baik hati n rajin pulak tu~~>boleh tak nanti dah kawin, incik hasben tolong lipat baju. ni je permintaan saya tau.. keje lain saya buat. JANJI NI.. ngeee. dah tau pemalas, terangTerang cakap kat sini. terus jatuh saham. rasanya bakal mak mertua tak baca blog ni. so, tak perlu risaukan diri..**wink**

2 comments:

  1. saya sudi lipatkan..
    tp ada upahnyer...hehe

    ReplyDelete
  2. erin, td dah berhempas pulas dh lipat baju. dah setel sume. tu la erin buat tawaran lmbt sgt..hehe

    ReplyDelete