Friday 5 November 2010

gelak guling guling guling guling


ni la kes yang buat saya gelak gulingguling.. arini tak boleh cerita lebih2.. esok atau esok lagi atau esok lagi saya akan cerita. tu pun kalau saya ada free.. bye

UPDATE!!

weekend hari tu pegi jb umah incik mat kool.. incik mat kool datang ambik kat parit king pagi jumaat. then, petang tu plan nak g layan tengok wayang. lepas sembahyang jumaat tu, kitorang keluar la. plannye nak g Leisure Mall. dah separuh perjalanan tu, incik mat kool tetibe :

incik mat kool : ehh
saya : nape?
incik mat kool : tengok abg pakai selipar.
saya : hahahahahhahaha HAHAHAHAHAHAHAHA hahahahhahahhahahahahah HAHAHAHHAHA

bajet nak buat trend sendiri la pakai selipar lain sebelah???huahuahuahua

saya dah tak boleh cakap ape dah. hanya mampu gelak gelak gelak guling gulling sampai pecah perot. sampai gegar gegar kereta dah. aishhh macam mane la boleh silap pakai selipar.

so, terpaksa la balik rumah semula tukar selipar.. nasib baik la tak sampai lagi. kalau dah sampai, boleh tak taknak jalan sama dan buat buat tak kenal??? ngeeeee

tu la..org kate kuar jalan pakai kasut bagi nampak semart ckit. tapi degilllll. nak jugakk pakai selipar oren die tu.. las2 sape yg malu??sape yg muka merah sebab kene gelak ngan awek die?? nasib hang la dapat awek yang suka gelak..

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers