Tuesday, 23 November 2010

M.A.L.A.S + N.O..I.D.E.A

kakak saya dah mengaumNgaum suroh hapdet belog. tapi paham2 la. kalau dah penyakit M adikmu ni datang, memang terus kering idea. pagi tadi dah taip lima enam baris. pastu tiba2 stuck kat situ. terus je la tak jadi nak hapdet. hanya berjalanJalan baca belog orang.

masalah lagi 1, internet sekarang sangat la lembap. eh bukan lembap lagi tapi dah sampai tahap nak makan kasut dah orang telekom nih.ape masalah streamyx sekarang ehh??dari minggu lepas lagi macam ni. kejapKejap disconnect. kalau disconnect 2 3 minit takpe. ni tak. 2 3 jam hokeyyy..

haisshhh insanInsan yang bertanggungjawab ke atas kejadian ini, tolong la bertanggungjawab menyetelkan masalah ni. kang saya panggil karam singh walia buat liputan kang..tak pasalPasal keluar peribahasa ""jangan berumah di tepi pantai kalau takot dilambung ombak.jangan pakai streamyx kalau takut asik disconnect""..""rumah terbakar nampak asapnya.stremyx disconnect tak tahu sebabnya""ape kene mengena ntahhh. eh karam singh layan ke??macam takkan dilayan je??

dah dah.. ngarot jer.. bye!!

pssttt pssstttt--->incik mat kool, selasa depan anniversary kite kan?kan? u nak bagi hadiah ape kat i???auuwwwww... tbe2 incik mat kool reply--->kan selasa tu besday saya. so, hadiah untuk saya kene berganda. anniversary n besday sekali..jadi, motip sekarang saya takkan keluarkan ayat no 1 itu.. kalau terkeluar jugak, memang kene sekeh dengan diri sendiri!!~~giller ganas amaran untuk diri sendiri~~~bye lagi sekali!!

No comments:

Post a Comment