Tuesday, 15 November 2011

Bunga Fabric 3D


sila tumpu pada bunga tersebut.jangan tumpu pada yang lain..berdosa nanti..(:

aku sedang melembutkan jari-jari aku untuk buat bunga ni..dah banyak dapat tapi tak cukup lagi..nak buat apa dengan bunga ni???kita tungguuu je la..selepas majlis baru kita stori lebih lanjut okei..

sumpah cantik..sekadar gambar hiasan. tiada kena mengena dengan cerita..haha

eh meh la ramai-ramai kita DIY bunga ni.. aku belaja dari SINI. senang je kot. cuma rajin atau malas je. kalau rajin, memang on je la..

hasil yang aku buat tak glamour sangat la.malu nak tunjuk kat orang..auuwww..tengok la nanti lepas majlis tunang, kita kasi up gambar sekeping dua..tapi takyah tunggu sangat la.aku kan suke janji je.datang penyakit aku malas nak berbelog, memang tak dapekkk la nak tengok hasil dari tangan aku..ngehee

No comments:

Post a Comment