Tuesday, 22 November 2011

menghitung hari

sedang menghitung hari dan sedang tarik nafas dalam dalam. rasa nak bernafas pun tak sempat ni.~tapi berblog sempat lak.nampak sangat mentipu..

gigih aku lukis doodle ni. 1st try okeh.memang seburuk mungkin la hasilnye. tapi sebab fikir dah takde mase, aku abaikan je la keburukannya. dan terjadi la sticker yang simpleSelekeh ni. janji ada aku nak lekat kat box nanti..huhu..nak copypaste doodle yang ambik kat google kang, ada lak yang saman menyaman aku sebab ambik doodle hakmilik diorang. ok fine doodle aku burok.~~tutupmukamalu~~

No comments:

Post a Comment