Thursday, 8 December 2011

Resepi Puding Roti

2 3 hari lepas mak request nak makan puding roti. tapi demand okey. nak puding roti yang macam dekat hotel uitm dungun..perghhh mencabar betul permintaan.. disebabkan si anak ni, memang tak boleh nak hampakan permintaan mak, memang gigih la aku jadi chef balik kerja semalam. kalau la tak dapat menepati piawaian macam puding roti uitm dungun, habis la aku tersingkir..ehh ni masterchef ke hape ni..haha..

sekadar gambar hiasan. ni culik dari incik google.buat semalam tak sempat ambik gambar la..tapi mak aku macam tak laju sangat je makan semalam.sebabbbbb aku kurangkan manis.mak kan ada kencing manis. bila tak manis, memang tak memenuhi citarasa la tuh..aku buat-buat tak tahu je..ngeheeee...

nak resepi? KLIK je la resepi kat SINI

ntah hape2 la ppuan ni kan. title entri kemain lagi resepi kononnya. sekali nak bagi resepi, suruh klik sendiri.kejam kan..euuwwww...

No comments:

Post a Comment