Sunday, 11 April 2010

BERBOWLING DI PACIFIC BOWL

ahad hari berpoye-poye. pegi main bowling dengan kakak n abg ipar. diorg yg ajak. layan kn aje.. mls nk ckp byk la. cite kt gambar je boleh la kn..

ni la pacific bowl ketika masih suci sebelum di main kan oleh saya.. eeee..pehal teruk sangat bunyi ayat ni. isu betul ayat ni.. tukar2.. bagi ayat skema sikit la. ehem2.. ini la keadaan pacific bowl ketika saya baru sampai. tak ramai orang.. ni lane kami. no 19 dan 20. ececehhh.. lebih baik tak ayat ni?? baru la menggambarkan bahasa jiwa bangsa. citttpooodahh..

yeahhh.. ni gambar wajib sebelum start game. harus la buat muka juara walaupun keputusannya tak seindah senyuman yang ada sebelum mula..meh tengok keputusannya. suspennye nak tunjuk pada orang ramai kehandalan saya mencuci longkang.. tadaaaaa...
v
v
v
v
martengok la kehebatannya. gelak la kalau korang nak gelak. REDHAA.. saya yang tengah tu. skrin ni papar nama tak nampak. ntah pape la. skrin baru pleasee..hehe.. ni result 2nd round. yang 1st round tak sempat nak snap sebab terlampau teruja hanya mendapat 68 jatuhan pin. hebat bukan mencuci longkang??? tapi mungkin boleh dimaafkan sebab dah 3 tahun kot tak main boling. alasan!!! bagitau je la satu dunia yang ko tak pandai main. kn lebih baik.~lalala~~~

No comments:

Post a Comment