Saturday, 17 April 2010

MIMPI MAINAN TIDUR & MAINAN JIWA

malam tadi tengah asyik masyuk tido tiba2 termimpi ular hijau yang sangat banyak..apekah?
orang2 tua cakap.........orang2 tua cakap..ermmm..malu la..

orang2 tua cakap, kalau mimpi ular maknanya ada orang nak datang meminang..ehem2..orang2 tua yang cakap tau.bukan saya..GEDIK!!!

betul ke wei??macam tipu je kn...boleh tak nak tepon mak tanya ada orang datang umah tak hari ni..haha..gelojoh gila minah sekor ni.. anak sapa la ni............

tapi macam takot je mimpi malam tadi. memang banyak tak terkira la ular tu. dekat sepanjang jalan ade pokok. pastu kat setiap pokok tu ada 5 6 ekor ular..eeee.. geli betul. pastu siap ade orang paksa2 saya pegang ular tu.. ape kejadahnya nak paksa2 orang.. dah orang geli geleman nak paksa2 lagi..

end of de mimpi..ermmm.. kat ujung jalan ade sorang mamat ni pegang ular n jerit2 suroh ambik ular tu. betul wei..sumpah tak tipu.. identiti mamat tersebut terpaksa dirahsiakan. fahrin ahmad mungkin..hahaha perasantan.. sebenarnya saya tak ingat la sape laki tu..

sudah2 la tu memikir.. mimpi tu mainan tido je.. tapi bila dah mimpi ular, dh jadi mainan jiwa lak ni. ape kes..

ular dalam mimpi tu, macam ni la rupe dia. hijau menawan lagi. ni gambar masa g zoo melaka 2 tahun lepas. penat dok godek external hd cari gambar ular ni. semuanya sebab mimpi malam tadi..

p/s: incik ular, malam ni datang dalam mimpi saya lagi boleh? kangen bangat sama kamu..~~~lalalala~~~

No comments:

Post a Comment