Thursday, 29 April 2010

penyakit..kenapa mau datang di saat2 genting sebegini??

petang tadi pegi jumpa penyelia kesayangan.kesayangan ker???harus lah..kate nk dapat markah lebih.tettttt

turun je bas td, elok pulak hujan turun mencurah2. tapi demi niat suci lagi murni(ecehh..macam minyak masak lak) nak jumpe penyelia, bantai je redah hujan walaupun kelihatan sangat hodoh dan selekeh selepas itu sebab air hujan telah mencairkan bedak segala bagai. yang tinggal hanya muka bangun tido tanpa bedak dan mata lebam sebab tak cukup tido. memang sangat selekeh okeyy

masuk bilk penyelia pulak, elok pulak kene ekon yang kuat.perghhh..memang bertambah2 la masalah.

dan akibatnya...

malam ni sakit kepala menyerang...

saat2 memerlukan kesihatan yang super duper terbaik untuk menyiapkan tesis ni, boleh pulak sakit kepala macam ni..hadoiyai..

besnye kalau ada orang nak picit kepala malam2 ni. ermm..tiba2 rasa nak kawin dan cari suami misali yang boleh picit kepala di saat susah2 begini... ecehhh ayat gedik gila okeyy.. sudah2..pegi siapkan tesis sebelum nak kawin.. padan muka!!kan dah kene sound dengan diri sendiri!!

No comments:

Post a Comment