Tuesday, 6 April 2010

PEMALAS KE??


semua gambar yang diupload dalam blog ni, semuanya x penah diedit. mcm pemalas gila je tuan blog ni kn? lantak la gambar tu terang ke, gelap ke, kabur ke, main tarammm jer. bukan sebab saya tak reti edit gambar okeyy..

kalau saya dah stat edit gambar, saya akan lupa diri. seharian akan ngadap laptop tanpa mandi..erkk..tu pelakuan tak senonoh bukan. sumpah tak tipu.memang penah terjadi. tu alasan sampingan je sebenarnye.

alasan utama yang anda,anda dan anda harus tahu ialah saya MIM ALIP LAM SOD.. MALASSS.. so,redha aje la dengan semua gambar2 yang agak terok.maklom la ambik gambar guna henpon jer..incik mat kool, anniversary tahun ni, slr pleaseee..hamboii demand..ngeeee
(^_^)

ni la henpon kesayangan. adiah dari incik mat kool. dh banyak berjasa oooo henpon ni. rajin melayan tuan dia mensnap gambar diri sendiri. kalau dia boleh cakap mungkin dia pun dah menjerit bosan!!! tengok muka tuan dia tak abis2 senyum sorang2 ambik gambar.

No comments:

Post a Comment