Thursday, 1 April 2010

PANJANG DAN BESSS

ape menu bendi yang paling bess?? kalau saya, suka celur je bendi pastu cicah sambal belacan. makan ngan nasi panas. pergghh.. memang terangkatt abiss. tak pun, tumbuk bawang,cili n ikan bilis pastu goreng ngan bendi. goreng kering2 n biar pedas melampaui batasan. memg terbaeekkk la.. (tbe2 telan air liur.gulppp)

tapi yang saya mau cerita ni mungkin lagi terbaekk kot. selalunye bendi ni panjangnye dalam berbelas sentimeter je kot. tapi minggu lepas mase balik kampung, dapat tengok bendi yang panjang giler. dalam 30cm.(anggaran je la.xde la toye muke nk ambk pembaris ukur bagai). tak tau la kalau korang penah tengok. mungkin saya je yang jakun terlebih.

saya masak 3batang jer. boleh buat untuk lunch n dinner sekali untuk makan 3org.memang panjang la kn?kn? (tolong la buat muka teruja bila bace cerita ni).. korang tak caye ke?? ni buktinye okeyy.. 'ukurlah sendiri'(macam iklan garnier lak)
ni watak utama : bendi panjang dan besss. ada gambar sebelum masak je. selepas masak tak sempat nak ambik. sedar2 dah ada dalam perot.ngeeeee

No comments:

Post a Comment