Tuesday 6 April 2010

EYE BAG


tengok..tengok..teruk nye mate minah atas nih. mata tersebut adalah milik tuan blog. memang teruk betul eyebag. tambah2 lagi mase tengah senyum seindah suria.memang nampak abiss. kutok la kutok la.. saya redhaa jer..

tadi ade bace majalah harmoni. ade pulak cite pasal eyebag ni. ada bagitau punca2,macamane nak kurangkan n macamane nak elakkan. kalau nk review semua yang ada dalam majalah tu, penat la kn. saya mau kongsi tip untuk elakkan eyebag. supaya korang takkan dapat eyebag macam tuan blog nih..

1st--> jangan minum air banyak sebelum tido.. (ermm..patot la mata tuan blog ade eyebag teruk.memg suka minum air banyak tak kira mase)

2nd--> tinggikan posisi kepala masa tidur. (letak la bantal 5 6 lapis macam kuih lapis)

3rd--> jangan guna krim anti kedut. (tak penah guna pun sebab belom berkedot.. haha. ayat tak sedar diri)

4th--> dalam majalah tu tulis 'elakkan comforter berpelepah'. susah betul nak paham mula2 baca. rupe2nye kalau comforter korang tu buat dari bulu, jangan guna. maybe mate korang alergi dengan bulu2 ni. sebab tu boleh jadi eyebag

5th--> kurangkan makanan bergaram tambah2 lagi dinner. nanti tambah2 lak eyebag tu..

tu je info yang ada. pandai2 je saya memberi info. padadal mata sendiri ada eyebag yang besar..eh yang banyak..eh yang tebal..eh yang ape ye sesuai digunakan? yang melampaui batasan kot..boleyyy???

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers