Monday 5 April 2010

CIK SOM.....bong

sabtu lepas berlepas(ececeh..mcm naik flight pulak.padahal naik bas jer) ke jb untuk pegi pc fair(dating sebenarnya). next entry la story mory pasal kat jb. now nak story mase dalam bas apa yang jadi.

tak ramai passanger pun hari tu. dalam 1 bas hanya ada 6 org je.pagi lg mybe takde orang. nak dijadikan cerita, ade la amoi ke nyonya dudok kat kerusi sebelah. saya ni tiba2 rasa nak jadi peramah. tanya la dia 1 soalan. malas nak cerita apa soalannya.

dia jawab soalan tu tapi muka dia pergggghhhh.. memang menyakitkan hati. sangat masam mencuka dan tambah lak jelingan maut. haisshhh..saya pernah kenal dia ke sebelum ni sampaikan dia macam benci giler kat muke nih.. haishhh.. ape masalah ko haaaa???aku ade kacau boipren ko ke?ke aku ade terngorat bapak tiri ko??ke aku ade tercuri duit ko sejuta??hahh??

kalau orang macam ko wahai CIK SOMbong, tiba2 hilang semangat 1 malaysia aku.ko tau???meh nak promot sikit CIK SOM tu..
V
V
V
V


ni la CIK SOMbong tersebut.bukan yang pakai tudung tu tau. yang belakang tu.korang tengok la muke dia mase ni.pun tengah macam tetttt..malas nak cakap..paham2 sendiri..kalau tak puas hati tengok muka dia, klik la bg besar sikit gambar ni..tak pasal2 ko glamer dalam blog aku kn CIK SOM.....

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers