Friday, 9 April 2010

OPPI SUDAH MANDI DAN SUDAH WANGIIII

hari ni dengan rajinnya dah mandikan OPPI kesayangan saya. bukan susah pun nak mandikan dia. masuk je dalam washing manchine yang hanya muat dia sekor je. ko gemuk OPPI. macam tuan ko. sebab tu muat ko sekor je.. hikhik..

dah siap basuh, mesti la jemur bagi bulu2 ko berkilat ye oppi.. tengok oppi dok tergantung macam ni, nampak seksi tak??~~lalalalala~~~
dah kering baru boleh landing baekkkk punyer atas katil. pas mandi ko nak pakai pampers ke oppi dok terkangkang macam tu??? tutup la sikit. tak malu betul. jangan malukan tuan ko depan orang ramai ye oppi.. heeeee
hari ni boleh tidor dengan OPPI yang wangi. jangan jeless..ecehh ade ke yg jeles?tak logik jeles ngan katak!!incik mat kool jeles mungkin..huhu.. takde lagi OPPI yang busuk macam kambing. kambing ke katak ko ni?? kekeliruan identiti pulak.. hikhik..

No comments:

Post a Comment