Tuesday, 27 April 2010

sambungan

sambungan dari entri smlm.ecehh siap ada sambungan. ingat telenovela ke ape. ok2. back to the topic, pasal polliwog kn semalam? orang yang terbaca entri tu mesti dah menggoogle awal2 kan. tp takpe.nak cerita jugak
haa..ni la polliwog. kenal tak? kalau tak kenal, meh nak tunjuk mak dia. kalau tunjuk mak die, konfem 1 dunia tau.
ni la mak polliwog. gambar diambil ketika mak polliwog baru mendapat berita daripada doktor sakit puan yang dia mengandung 3minggu3hari lalu membuat suprise untuk bapak polliwog. sebab tu die pegang board tu. sambil menjerit "papa, mama mengandung anak papa. yeyay kita akan dapat polliwog tak lame lagi" mengarot punye cerita!!!
ni la polliwog hasil perkahwinan mak dan ayah dia. ngeee.... ingat lagi kecik2 dulu selalu tengok polliwog ramai2 macam ni dalam longkang. pastu dengan banggenye main tangkap2 isi dalam botol, dalam plastik. ape punye budak la.. kalau sekarang ni konfem tak usik dah sebab tau polliwog tu anak katak.eeee.. geli weii..

pesanan penaja : pada sape2 yang tak boleh tangkap lagi ape tu polliwog selepas baca entri berjela2 kat atas tu, POLLIWOG=BERUDU. ok?puas hati?

No comments:

Post a Comment