Monday, 5 April 2010

BISIK-BISIK

entri ni sepatotnye diwujudkan minggu lepas lagi. tapi macam malas-malas kucing nak hapdate blog, so, hari ni baru la rajin nak menaip,mengupload dan mengepost..selasa lepas g makan2 ngan ex-housemate. wani n rini pembelanja. saya hanya pemakan sahaja.hehe. jom tengok gambar je la..

mula2-->haruss snap picture menu dulu.

kedua-->harus snap picture cik blogger..hehe...with wani.
ketiga-->harus snap picture teman2 semeja*kaknik n comey*

keempat-->harus snap segala jenis makanan yang dioder. ni air yg dioder oleh cik blogger dan comey.apple juice.sedap tapi manis sangat.boleh kencing manis kalau hari-hari minum kat sini


air dioder oleh kaknik n wani. air pe ntah namenye.coklat blend kot.lupa ingatan sudaa

chicken chop.dioder dan disantap oleh cik bloger,wani n comey. rase tak bes punnn..keciwaaa
nasi lemak kaknik oder..pun tak sedapp.macamane saya tau tak sedap??sebab saya rasa kaknik punya nasi sesudu.sesudu je tau.tak lebih..hehe
ni jempot2 udang..akak yg serve tu cakap jempot2 ni glamer kat bisik2. so,kami oder la nak rase kesedapannye..tp tak bess gak.
kesimpulannya, memang tak bes pun makan kt bisik2 ni..mati aku kene saman juta2 ngan tokey bisik2 pasni..tapi kire okey la kn.kutok2 pun, kira promot kedai kamu la incik tokey. takkan tu pun nak saman saya lg..huwahuwahuwa








No comments:

Post a Comment