Friday, 22 October 2010

CHINTA chanduri punye pasal

weh, weh korang layang CHINTA tak?? saya macam teraddict nak tengok chinta nih. tapi selalu je tak dapat tengok dari mula sampai abis..

nak dijadikan cerita, sepanjang kursus 3 hari ni, mulaMula tengok tentatif program dah stat lonjak gembira sebab pukul 6.30 sampai 7.30 tu memang nyataNyata la waktu rehat lepakLepak kat bilik. tapiiii....

semalam tengah lepakLepak syokSyok tengok chinta, ada la sorang makhluk tuhan ni pegi tutup tv. apa perasaan korang masa tu??nak sepak ke nak lempang makhuk tuhan tu?ke nak bagi kawin dengan osman kabilah??eh osman kabilah tu pun chinta layan abg ber abang bagai..haishh geli seii..

sahSah la dia tau saya tengah tengok cerita tu. tapi apa ntah motif dia tutup tv dan buat muka tak bersalah. pastu dok ajak berborak.. jangan harap la nak layan.. emo weeii tak dapat tengok bila ada peluang free camni..ceittt

No comments:

Post a Comment